ورزشی

تماشای لیگ برتر بسکتبال در صورت تمدید قرارداد / زمزمه‌های پایان همکاری با ارمغانی

سایت خانه بسکتبال ایران؛

فدراسیون بسکتبال هنوز وضعیت مربیگری تیم ملی بسکتبال در جام جهانی را مشخص نکرده است.

چند روز پیش جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال گفته بود بعد از راهیابی به جام جهانی درصدد است تا کادر فنی تیم ملی را تقویت کند اما هنوز خبری مبنی بر تغییر یا تقویت کادر فنی تیم ملی بسکتبال منتشر نشده است.

با وجود این، شنیده می‌شود سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی، برنامه‌هایش را برای تأیید به فدراسیون داده است. این برنامه شامل آغاز اردوهای جدید تا رهسپاری تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۳ است که شهریور ماه ۱۴۰۲ به میزبانی مشترک ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد.

شنیده می‌شود در پایان لیگ برتر بسکتبال ( اواخر اردیبهشت)، بازیکنان پس از دو هفته استراحت وارد اردو می‌شوند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال که از آغاز کارش در مورد برپایی اردوها در خارج از تهران و شهرهای بسکتبال‌خیز صحبت کرده بود بار دیگر این حرف را تکرار کرد اما تاکنون خواسته‌های او مبنی بر برپایی اردو در خارج از تهران عملی نشد.

اردبیل، تبریز، آمل و گرگان مد نظر سعید ارمغانی است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در برنامه‌های بین‌المللی خود به حضور در تورنمنت‌های معتبر اشاره دارد. به عقیده او تیم‌هایی که سهمیه جام جهانی گرفتند، تورنمنت‌های بین‌المللی برگزار می‌کنند و تیم ملی باید تلاش کند تا رهسپار این تورنمنت‌ها شود.

قرعه‌کشی جام جهانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ایران به همراه تیم‌هایی از قاره‌های آمریکا، اروپا و آفریقا در یکی از ۸ گروه جام جهانی ۳۲ تیمی قرار خواهد گرفت.

سرمربی تیم ملی بسان همیشه از احتمال برپایی اردوی خارجی در ترکیه نام برد.

ارمغانی برای تماشای لیگ برتر در مراحل پایانی منتظر تمدید قراردادش از سوی فدراسیون جواد داوری است. هر چند زمزمه‌هایی نیز مبنی بر پایان همکاری فدراسیون بسکتبال با ارمغانی شنیده شده است اما این فدراسیون هنوز خبری در این خصوص را رسمی اعلام نکرده است.

نوشته تماشای لیگ برتر بسکتبال در صورت تمدید قرارداد / زمزمه‌های پایان همکاری با ارمغانی * خانه بسکتبال ایران پایگاه تخصصی بسکتبال *

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا