ورزشی

ارمغانی : از فدراسیون گله‌ دارم / آیا بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌شود؟

 

این روزها گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت هدایت تیم ملی بسکتبال در جام جهانی بسیار است اما به نظر می‌رسد مهمت بچیروویچ گزینه نهایی فدراسیون است.

تیم ملی بسکتبال در راه جام جهانی ۲۰۲۳ هنوز تکلیف نیمکت‌نشینان یا اعضای کادر فنی را مشخص نکرده است. این روزها گزینه‌های احتمالی جایگزین سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال در پنجره‌های انتخابی جام جهانی شنیده می‌شود اما فدراسیون بسکتبال هنوز نظر قطعی در این خصوص را اعلام نکرده است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با تاکید بر اینکه تا پایان جام‌جهانی با فدراسیون بسکتبال قرارداد دارد، گفت: طبق توافق قبلی منتظر تماس مسئولان فدراسیون هستم اما تا امروز هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

ارمغانی در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: در قرارداد من بندی وجود دارد که در صورت راه‌یابی تیم ملی به جام‌جهانی این قرارداد تمدید خواهد شد و با این اتفاق، همکاری ما ادامه‌دار خواهد بود. نمی‌خواهم فدراسیون و رئیس آن را به سمت و سوی شکایت ببرم. ما صحبتی کردیم که مشخص است و در قرارداد هم همه چیز روشن نوشته شده،‌ اما اگر فدراسیون نظر دیگری دارد باید شفاف و روشن موضع خود را اعلام کند تا من هم بدانم با چه شرایطی باید مواجه شوم.

ارمغانی تاکید کرد: گلایه من این است که چرا از سوی فدراسیون تماسی گرفته نشده و موضع خود را اعلام نمی‌کنند، طبق صحبت قبلی قرار بود من برنامه خودم را برای جام‌جهانی آماده کنم که این مساله هم انجام شده و باید کارمان را آغاز کنیم. طبق برنامه‌ای که برای جام‌جهانی نوشته‌ام باید از اواسط خرداد کارمان را آغاز کنیم و با این حساب من باید اواخر نیمه دوم اردیبهشت در تهران باشم تا مقدمات کار را فراهم کنم.

با حرف‌های ارمغانی به نظر می‌رسد فدراسیون بسکتبال به دنبال تغییر سرمربی تیم ملی است و این نکته شایعه حضور بچیروویچ مربی اسلوونیایی روی نیمکت تیم ملی را پررنگ‌تر می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا