ورزشی

آرن داوودی پوینت گارد دوست داشتنی بسکتبال ایران 

آرن داوودی در تمامی سال های فعالیتش در  بسکتبال در کنار اخلاق خوب و بااخلاق بودن یک پوینت گارد تمام عیار بوده است.

تیم هایی که آرن را دارند می‌توانند با خیالی راحت با تک پوینت گارد بازی کنند چرا که او مدیریت کردن تیم را در زمین مسابقه به خوبی می‌داند و میداند که چه زمانی به بازی سرعت دهد و در چه زمانی تیم را کنترل کند ،آرن را نمی‌شود گفت یک بازیکن تک بعدی است یعنی او به شکلی بازی نمی‌کند که فقط در دفاع یا حمله خوب باشد، آرن در دفاع فوق العاده باهوش و aggressive است و در حمله نیز به خوبی می‌تواند یک‌تیم را رهبری کند.

آرن داوودی یک بازیکن با توانایی بالا در Drive است او با وجود اینکه یک پوینت گارد است و مسئوليت انتقال توپ را از دفاع به حمله دارد اما خستگی این امر باعث ایجاد افت در امتیازگیری او نمی‌شود و آرن یک بازیکن امتیاز آور است و در شوت های ۳ امتیازی توانمند است.
آرن در تمامی تیم هایی که بازی کرده در این سال‌ها یک رهبر واقعی در تیم و یک بازیکن محبوب بوده است چرا که وظایفش را به خوبی انجام می‌دهد.
مهم ترین ویژگی آرن داوودی به عنوان یک پوینت تمرکز بالا است که باعث می‌شود او دریبل خودش را زود و در زمان نامناسب قطع نکند چرا که اینکار آسیب بدی به بازی یک پوینت گارد می‌زند، آرن در آخرین لحظه برای بهترین تصمیم صبر می‌کند.
از افتخارات مهم آرن داوودی حضور او در المپیک و جام جهانی است همچنین او سابقه قهرمانی در لیگ را نیز دارد.
داوودی در این روزها در اصفهان که زادگاهش است مشغول انتقال تجربه جوانان اصفهانی است و در مدرسه بسکتبال خودش مربی گری می‌کند.
علیرضا اميری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا