ورزشی

چه کسانی امروز جامعه بسکتبال را دعوت به آرامش می‌کنند؟ / پنجره دوم یادشان رفته است

سایت خانه بسکتبال ایران؛

این روزها کسانی دلشوره پنجره پنجم جام جهانی را گرفته‌اند که یادشان رفته در پنجره دوم چه بلایی سر بسکتبال آوردند.

مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال به عنوان بالاترین رکن تصمیم‌گیری فدراسیون سئوالاتی از رئیس این فدراسیون دارد و آن طور که پیداست مشخص نیست آیا مجمع فوق‌العاده تشکیل شود یا نه اما در این مدت واکنش‌های برخی افراد به امضاهای جمع‌آوری شده جالب است.

کسانی که قبل از پنجره دوم با حاشیه‌سازی پیرامون انتخابات ۹ اسفند ۱۴۰۰، به قصد ضربه زدن به تیم ملی بسکتبال دست به هر کاری می‌زدند و زدند تیم در تهران به قزاقستان باخت، امروز در قامت مدافعان تیم ملی در پی آرامش قبل از بازی با چین هستند!

آرامش تیم ملی در هر شرایطی خواسته همه ماست و امروز هم همین نظر ماست. در پنجره دوم نیز بارها نوشتیم حاشیه‌های پیرامون مجمع انتخاباتی فدراسیون نباید به تیم ملی ضربه بزند اما کسانی که این روزها بابت انتشار اخبار مجمع فوق‌العاده دلشوره گرفته‌اند، همان‌هایی هستند که قبل از پنجره دوم و بازی مقابل سوریه و قزاقستان از حاشیه‌سازی ابایی نداشتند. هر چند که انتشار اخبار مجمع فوق‌العاده به اندازه حاشیه‌سازی با اتهام‌زنی‌های این عده در اسفند سال گذشته مخرب نیست اما موضوع حمایت از تیم ملی است که بنا بر دور یا نزدیک شدن به فدراسیون تغییر می‌کند.

نوشته چه کسانی امروز جامعه بسکتبال را دعوت به آرامش می‌کنند؟ / پنجره دوم یادشان رفته است * خانه بسکتبال ایران پایگاه تخصصی بسکتبال *

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا