ورزشی

ملاقات با اپیکور در سایت خانه بسکتبال ایران

سایت خانه بسکتبال ایران؛

فلسفه‌ای برای این روزها

ملاقات با اپیکور در سایت خانه بسکتبال ایران

نوشته برگزیده از کتاب برفراز با فیلسوفان اثر ماری رابرت، ترجمه مهدی نمازیان

صدای باران حضوری و افشین رضاپور

صدای ما فراتر از خانه ما

کتاب بر فراز با فیلسوفان

«توصیه هایی از بزرگ ترین فیلسوفان غربی برای حل معضلات جدید»

معرفی کتاب بر فراز با فیلسوفان اثر ماری رابرت

چگونه کانت می‌تواند در روابط عاشقانه به شما کمک کند؟ راهکار ارسطو برای سرگیجه هایتان چیست؟ چگونه‌های دگر شما را در زمان مرگ عزیزانتان تسلی می‌دهد؟
هنگام مواجهه با مشکلات امروزی، بر فراز با فیلسوفان حکمت فلاسفۀ غربی را پیش رویمان می‌گذارد تا با چالش‌های روزمرۀ زندگی مدرن کنار بیاییم.

نویسنده در دوازده بخش، زیرکانه و قابل فهم، از اپیکور نصیحت‌هایی را نقل می‌کند تا از دغدغۀ فضای مجازی رهایی یابیم؛ از زبان نیچه به ما یاد می‌دهد که از تلاش دست نکشیم؛ نظر جان استوارت میل را به راهکار مواجهه با هدایای مزخرف تولد تعمیم می‌دهد و به همین ترتیب نظر فیلسوفان بزرگ غربی را برای رویارویی با مشکلات امروزی مطرح می‌کند.

بر فراز با فیلسوفانْ کتابی خنده آور، کاربردی و آموزنده است که آرای برترین فیلسوفان را پیش رویمان می‌گذارد تا در دنیای آشفتۀ امروزی، برای زیستن، رویارویی و حل مشکلات قرن بیست و یک آماده شویم.

صدای ما فراتر از خانه ماست

 

ضمن تشکر از بازدید شما، خواهشمندیم به منظور ارائه خدمات بهتر و رسیدن به اهداف عالی سایت، تیم خانه بسکتبال ایران را یاری فرمایید.

هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان گذاشته تا با برطرف نمودن ایرادات و استفاده از پیشنهای ارزشمند شما در جهت ارائه خدمات بهتر به خانواده بزرگ بسکتبال بکوشیم.

نوشته ملاقات با اپیکور در سایت خانه بسکتبال ایران * خانه بسکتبال ایران پایگاه تخصصی بسکتبال *

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا