ورزشی

لیگ بسکتبال غرب آسیا / ذوب آهن در «امان» برد می‌خواهد

سایت خانه بسکتبال ایران؛

سومین روز از فروردین ۱۴۰۲ مصادف شده با چهارمین مسابقه‌ی ذوب آهن در بسکتبال باشگاههای غرب آسیا. امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، دیدار ذوب آهن – ارتدوکس اردن در امان برگزار می‌شود.

دو تیم در بازی رفت، ۲۲ دی ۱۴۰۱ در تهران به میدان رفتند و ذوب آهن ۸۹ به ۸۱ برنده شد.

دیشب در ادامه این بازی‌ها تیم شهرداری گرگان ۱۰۱ بر ۹۱ مؤفق به شکست تیم نفت عراق شد.

بسکتبال باشگاههای غرب آسیا (WASL)، در دو گروه سه تیمی جریان دارد.

گروه A
بیروت کلاب
ذوب آهن
ارتدوکس اردن

گروه B
شهرداری گرگان
الریاضی لبنان
نفت عراق

دو تیم سوریه‌ای در این رقابت‌ها حضور داشتند اما پس از زلزله ترکیه – سوریه، از ادامه‌ی لیگ غرب آسیا انصراف دادند. امتیازات این دو تیم از جدول دو گروه حذف شد.

در جدول امتیازآوران WASL، بهنام یخچالی بازیکن شهرداری با میانگین ۲۱.۳ امتیاز در هر بازی در جایگاه سوم است. دو بازیکن آمریکایی نفت عراق اول و دوم هستند.

آرمان زنگنه از ذوب آهن بهترین دو امتیازی‌زن بازی‌هاست و توانایی منحصر به فرد ارسلان کاظمی در ریباند، بار دیگر در این رقابت‌ها ثابت شده است با وجود این، آمار ریباند تیمی ذوب آهن خوب نیست. در عوض حریف امشب تیم اصفهانی به لحاظ ریباند در جایگاه دوم بهترین ریباند تیمی جای دارد.

فرید اصلانی و سجاد مشایخی بازیکنان ذوب آهن از بهترین‌های لیگ به‌شمار می‌آیند. فرید سه‌زن است و همکاری این دو در حمله، نقش کار تیمی ذوب آهن را پررنگ کرده است. اگر چه آمار تیمی ذوب آهن در سه‌امتیازی تعریفی ندارد. (توجه به یک بازی کمتر).

با توجه به اینکه تیم اردنی بدون برد است، ذوب آهن در امان یک برد دیگر می‌خواهد تا از امتیازات حریف اصلی‌اش بیروت کلاب عقب نیفتد.

نوشته لیگ بسکتبال غرب آسیا / ذوب آهن در «امان» برد می‌خواهد * خانه بسکتبال ایران پایگاه تخصصی بسکتبال *

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا