ورزشی

لیگ برتر بسکتبال / آرزومندی: داوران از حریم بسکتبال صیانت کنند / حاتمی: این رفتارها در شأن بسکتبال نیست

سایت خانه بسکتبال ایران؛

با نتایجی که در هفته دوم دور برگشت از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال به دست آمد، نگاهها به هفته پایانی و جابه‌جایی تیم‌ها در رده‌بندی دوخته شد.

در دور پایانی از مرحله دوم بازی‌ها ترتیب رده‌بندی مشخص می‌شود و تیم‌های اول تا هشتم در مرحله سوم لیگ برتر به دیدار هم می‌روند.

در حال حاضر تیم بسکتبال شهرداری گرگان صدرنشین است و پیشتاز لیگ برتر باقی خواهد ماند اما رده‌های دوم و سوم تغییر می‌کند که باید منتظر بازی‌های دور پایانی این مرحله ماند.

دیروز در آمل تیم کاله در یک بازی جنجالی ۹۴ به ۱۰۴ مقابل شهرداری گرگان شکست خورد.

علی آرزومندی سرمربی کاله تأثیرگذاری برخی بازیکنان شهرداری روی ناظر و داوران بازی را یکی از عوامل شکست تیمش برشمرد.
او گفت داور بازی باید از حریم بسکتبال صیانت کند.
آرزومندی ادامه داد: باید از اشتباههای خودمان درس بگیریم. به گفته آرزومندی پس از برتری کاله در بیشتر دقایق مسابقه، مماشات داوران با رفتار و حرکات بازیکنان تیم حریف منجر به تغییر جریان بازی به سود شهرداری شد.

مهران حاتمی سرمربی تیم شهرداری گفت تیمش در نیمه نخست خیلی بد بازی کرد اما در نیمه دوم ۲۷ اختلاف امتیازی به وجود آمده را جبران کردیم.
حاتمی در خصوص تحریک تماشاگران توسط بازیکنان تیمش گفت: این زیبنده نیست که تماشاگر از روی سکوها به بازیکنان توهین کند. خطابم به کلیت ورزش ایران است و فقط روی صحبتم با این مسابقه نیست. الفاظی که تماشاگران به کار بردند در شأن بسکتبال نیست و باشگاه کاله باید با این عده برخورد کند.

در سایر بازی‌های دیروز تیم ذوب آهن ۸۳ به ۷۷ نفت آبادان را برد. مهرام ۹۵ بر ۷۰ مس کرمان را مغلوب کرد و آویژه صنعت پارسا مشهد در دیداری نزدیک مقابل نبوغ اراک ۸۷ – ۸۹ شکست خورد.

در رده‌بندی تیم‌های شهرداری، ذوب آهن، کاله و نفت آبادان؛ اول تا چهارم هستند.

نوشته لیگ برتر بسکتبال / آرزومندی: داوران از حریم بسکتبال صیانت کنند / حاتمی: این رفتارها در شأن بسکتبال نیست * خانه بسکتبال ایران پایگاه تخصصی بسکتبال *

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا